»Umetniki, ki so delovali v tem času, so se kljub geografski bližini srečevali z različnimi pogoji vsakdanjega življenja in ustvarjanja ter se soočali z različnimi stopnjami nadzora in pritiskov državnih oblasti.«
»Naslov razstave po kuratorjevih besedah povzema 'trenutek zunaj časa ali morda točka strnjenega časa. Je sodobnost, ki sobiva z mitom, v katerem sta prihodnost in arhaičnost zgolj dve plati iste medalje in v katerem pravljična dimenzija presega resničnost. Pojma 'naravno in 'umetno' v njem izgubita svoj pomen, saj je narava zgolj manifestacija človekovega uma ter njegovih telesnih in duhovnih potreb'.«
»Giardino all'italiana je današnja Italija, območje, na katerem slikarstvo po zaslugi nove generacije slikarjev ponovno doživlja razcvet. Je velik vrt, v katerem se slikarske kulture srečujejo, je rodoviten in bujen vrt, s čudovitim rastjem. Vsak kotiček tega vrta, od severa proti jugu, od majhnih krajev do metropol, od sivih predmestij prek podeželja do obal Sredozemlja, je poln slikarjev in posejan z ateljeji.«
»Ta umetniška dela se ukvarjajo z najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, umetniki pa prek njih nakazujejo, v kaj vse bi se naša prihodnost lahko razvila, zato je bolje, da se na to bodisi pripravimo bodisi preprečimo, da se to ne zgodi. Velik poudarek je na idejah in te ideje naj ne bi spodbujale samo gospodarstva, temveč ves realni sektor, tudi družbene inovacije, da ozavestijo današnji čas in nanj primerno odgovorijo.«
»Aj na Portugalskem prvič pristal nekega dne v letu 2019, ob osmih zjutraj. Do poldneva je že kupil hišo blizu mesteca Montemor-o-Novo, približno sto kilometrov jugovzhodno od Lizbone.«
»Fabergejeva zgodba je svetovno znana, nekoliko manj pa je znano, da je svojo edino podružnico v Evropi odprl prav v Londonu.«
»Pokazati želimo, kakšne težave so bile v tistem času. Kako so delovali glasbeni založniki, kako je skladatelj sodeloval z njimi, kje so bile sporne točke ali kako je bilo videti plačilo.«